17.9.12

Godies


Hello everyone, today I wanted to teach you some of the things that I use every day, I also wanted to show my beloved CHANEL bag, a gift from my mother-in-law that I hold as one of the most beautiful gifts of my life (hahaha!!), And not could miss some of my favorite magazines, I run every Wednesday at newsstands to buy in order to keep informated of trends, news, etc.
I hope your comments
a kiss and good day to all!!
X Yurien


Ciao a tutti, oggi volevo insegnarvi  alcune delle cose che uso tutti i giorni, ho voluto mostrare anche la mia adorata borsa CHANEL, regalo di mia suocera che tengo come uno dei regali più belli della mia vita (hahaha!!!), e non potevano mancare un po delle mie riviste preferite, corro ogni Mercoledì in edicola a comprarle in modo da tenermi agiornata delle tendenze, notizie, ecc,
Spero vostri commenti
un bacio e buona giornata a tutti!!!!
 X Yurien


 
 
 

2 commenti:

  1. i love stuffs here.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/
    i am your new follower hope u follow back.

    RispondiElimina
  2. Ciao :) per caso ho scoperto il tuo blog...adoro la chanel!!! Tienila stretta stretta si :D

    Se ti va passa a salutarmi :)
    Kisses, Elena

    RispondiElimina